26 maja 2012

Prawdy życiowe.

  Sprawdź je...

  1. Nigdy nie dorastamy. Uczymy się jedynie zachowywać przy ludziach.
  2. Jeśli obgadujesz mnie za moimi plecami, to masz też blisko do tego, by się schylić i pocałować mnie w tyłek.
  3. Dobra wróżka, która zabiera mleczny ząb, a zostawia pieniążek, propaguje handel organami.
  4. Droga tequilo. Ustaliliśmy, że pomożesz mi być bardziej sexy, brzmieć inteligentnie i lepiej tańczyć. Po obejrzeniu nagrania z wczorajszej nocy stwierdzam, że chyba musimy sobie porozmawiać!
  5. Wydzielenie stref dla palących to jak stworzenie miejsca w basenie, w którym można sikać.
  6. Udowodniono, że kobieta osiąga satysfakcję przy długości 8,5 cm. Nieważne czy Visa, czy Mastercard.
  7. Nieważne czy szklanka jest do połowy pusta, czy do połowy pełna. Liczy się to, że jest jeszcze miejsce na wódkę.
  8. Przyszło nam żyć w czasach, kiedy dostawca pizzy przyjeżdża szybciej niż policja.
  9. Bóg stworzył niebo i ziemię. Cała reszta pochodzi z Chin.
  10. Gdyby kobiety rządziły światem, nie byłoby wojen. Mielibyśmy tylko zazdrosne kraje, które postanowiły ze sobą nie rozmawiać.
  11. Posprzątany pokój jest znakiem, że komputer się zepsuł.
  12. Dzieci na tylnych siedzeniach bywają przyczyną wypadków. Wypadki na tylnych siedzeniach niosą ze sobą dzieci.
  13. Dlaczego Noe nie zabił komarów, gdy były tylko dwa?
  14. Kopciuszek to najlepszy dowód na to, że buty mogą zmienić życie.
  15. Lepszy Durex niż Pampers.
  16. Nie mam pieniędzy, nie mam pracy, nie mam dziewczyny, nie mam problemów.
  17. Zalegalizujmy narkotyki. Alkohol nas zabija!
  18. Myślę, więc jestem. A czy ktoś, kto istnieje, myśli?
  19. Optymista – osoba, która zaczyna rozwiązywać krzyżówkę długopisem.
  20. Ja się już taki urodziłem, a Ty co masz na swoje usprawiedliwienie?
  21. Nie pij, kiedy chcesz o niej zapomnieć. Pod koniec dnia będziesz widział ją podwójnie.
  22. Picie to może mój zły nawyk, ale z pewnością widziałem już dwa razy więcej niż Ty!
  23. Zawsze rozpoczynam odchudzanie tego samego dnia - jutro!
  24. Skoro koniec świata ma być w 2012, to dlaczego ten pasztet przeterminuje się dopiero w 2014?
  25. Bóg chyba lubi głupców. Bo z jakiego innego powodu stworzył ich tak wielu?
  26. Mężczyźni to idioci, a ja poślubiłam ich przewodniczącego.
  27. Im częściej spotykam się z facetami, tym bardziej lubię psy.
  28. Nie oceniaj książki po filmie.
  29. Nie igraj z sercem kobiety – ma tylko jedno. Lepiej zabaw się jej piersiami – są dwie.
  30. Gdyby Nobla wręczali za robienie zakupów, wiedziałabym, gdzie go kupić.
  31. Moje życie jest jak Wimbledon – tylko trawka i białe kreski.
  32. Zawsze kiedy masz kiepski dzień, możesz pójść do przyjaciół - i zepsuć nastrój także im.
  33. Co kromka chleba mówi do pizzy? No i gdzie jesteś, wystrojona lalu!
  34. Sprzedam dom z widokami na przeszłość. CZYTAJ: W sąsiedztwie cmentarza.
  35. Teściowa jest jak mieszanka przypraw – do wszystkiego się miesza.
  36. Kobiety twierdzą, że wszyscy mężczyźni są tacy sami. Jak to możliwe, że mają aż takie doświadczenia? 
  37.  
Carsten Witte - Tutt'Art.
     
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz