6 lutego 2012

...... :)


Spotkałem kobietę, ...
niemożliwe!
Jak kot, miękka ostrożna
spotkałem kobietę ...
ciekawe!
I nie ma końca
i nie wiadomo ...spotkam ją jeszcze … Szaloną!
Jakoś w tym świecie przyszła namiętna!
Z ciepłym sercem, łatwopalnym!!!...
spotkałem kobietę ....bardzo delikatną...
jak płatki śniegu.. bardzo smutną…
z trwogą w sercu...
spotkałem kobietę ...bardzo różną...
Jej w opieka... w bezradności mojej..
Kiedy? nie pamiętam ...
nie zauważyłem. I spotkam jeszcze…
czas zniknął ...
To wszystko, co może, zakochałem się?
zakochałem się w jej duszy ulotnej...
spotkałam kobietę! Prawdziwą!
Mój przyjacielu, nie spiesz się,
zadawać pytania ponownie.
Kobieta dla duszy,
to ...bardzo proste.
Było to... w zimowy dzień...
oddychałem świeżością bzu.
Było to... jak twój cień,
lub jako pieśń syreny.
To połączenie... kuszące,
jesteś gotowy aby ?...
spytała - w jednym oddechu
Dzień... jedno bez drugiego...
źle,
kobieta dla duszy...
nie wysłowiona
mój przyjacielu... nie spiesz się ...
po prostu... wszystko...
i tak … trudne …

3 komentarze:

  1. Jaka jesteś?
    Wulkan twórczości, wulkan miłości?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jestem pytasz! ...

    ...Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
    Na klombach mych myśli sadzone za młodu,
    Pod słońcem, co dało mi duszę błękitną
    I które mi świeci bez trosk i zachodu.
    Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety
    Rozdaję wokoło i jestem radosną
    Wichurą zachwytu i szczęścia poety,
    Co zamiast człowiekiem, powinien być wiosną ...

    ... oto .... i taka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie myślałem. Jedyna w Swoim Rodzaju.
    Anioł.

    OdpowiedzUsuń