16 lipca 2012

Jesteś Kimś wyjątkowym...


Jak to miło ze strony Boga, że wybrał ciebie na mojego męża. 
On to sprawił, że wśród tylu ludzi na świecie akurat my spotkaliśmy się, że właśnie nasze ścieżki skrzyżowały się, przeżycia nas połączyły, a nasze myśli zbliżyły się tak, że kiedy rozmawiamy, bardzo często odnajdujemy nowe prawdy, nowe spojrzenie na miłość, życie, wiarę. 
Dziękuję ci za to, że jesteś przy mnie i w deszczowe, i w słoneczne dni; że jesteś zawsze blisko, zawsze gotowy do słuchania, do radości i do szlochania ze mną, i do modlitwy. 
Dziękuję ci za dłoń spoczywającą na moim ramieniu, zabawną pocztówkę, bukiet kwiatów i ciastko. 
Za to, że wiesz, kiedy poprzeć mnie i kiedy sprowadzić na ziemię, kiedy odwieść od złego, a kiedy pobudzić do działania we właściwym kierunku. 
Dziękuję ci za radość, problemy, przyjemności i ból dzielone ze mną. 
Dzięki temu czuję, że jestem dla ciebie kimś bardzo ważnym, że nasze małżeństwo ma sens. 
 Jesteś dla mnie kimś wyjątkowym. 
Dzięki naszej miłości staję się człowiekiem. 
Mam nadzieję, że ty również. Dziękuję ci za to, że zostaniesz moim mężem.

Marion Stroud
 
Myślą, mową, czynem, gestem Dzisiaj z Tobą będę... jestem Za Twą pamięć, miłe słowa 
Zawsze w sercu Cię zachowam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz